piątek, 5 lutego 2016

Afirmacja poranna (na dobry dzień)

(http://www.louisehay.com)

"CZUJĘ WSPANIAŁĄ, DYNAMICZNĄ ENERGIĘ.
JESTEM AKTYWNA I PEŁNA ŻYCIA."

"W bezkresie życia, w którym jestem,
wszystko jest doskonałe, całkowite i pełne.
Ja wspieram siebie, a życie wspiera mnie.
Dostrzegam wyraźnie przejawy działania tego prawa
zarówno wokół mnie, jak i w każdej dziedzinie mojego życia.
Raduję się, że jestem obecna w rytmie i nurcie
nieustannie zmieniającego się życia.
Pozwalam się nieść tym zmianom,
gdyż dzisiaj wszystkie moje sprawy idą w dobrym kierunku.
Swój dzień zaczynam z wdzięcznością i radością.
Z entuzjazmem oczekuję nowych zdarzeń,
jakie przyniesie nowy dzień,
a wszystko to, czego się dziś uczę,
wzmacniam radosnym nastawieniem.
Kocham siebie taką, jaką jestem,
i kocham wszystko, co robię.
Jestem żywym, kochającym i radosnym przejawem życia!
W moim świecie wszystko jest dobre." 


(powyższa afirmacja pochodzi z książki Louise L. Hay "Możesz uzdrowić swoje życie", Wydawnictwo Medium)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz