piątek, 14 października 2016

Pełnia Księżyca Myśliwych

Pełnia Księżyca Myśliwych
(https://pl.pinterest.com)

Październikowa pełnia Księżyca, która przypada w niedzielę, o godz. 06:25, zwana jest pełnią Księżyca Myśliwych. Jej nazwa wiąże się z faktem, iż dawniej wykorzystywano ten czas przede wszystkim do nocnych polowań, aby zgromadzić żywność i przygotować się do zbliżającej zimy.

W magii uważa się, że październikowa pełnia wzmacnia głównie te praktyki, które mają zapewnić nam wyciszenie i emocjonalną równowagę. To dobry moment na wejście w siebie, a nawet głębszą introspekcję, np. poprzez karty tarota, medytację czy nawet zwykły spacer.

Warto zaznaczyć również, że energie tej pełni sprzyjają osiąganiu stabilności nie tylko w sferze emocjonalnej, ale także i finansowej. Jeśli więc na nadchodzące, zimowe miesiące chciałabyś zaprosić do swojego domu obfitość i  wszelką pomyślność, wykorzystaj ten czas do przeprowadzenia poniższego czaru.



"ZAKUCIE SZCZĘŚCIA", 
CZYLI ZAKLĘCIE PRZYWOŁUJĄCE SZCZĘŚCIE I OBFITOŚĆ:

Wieczorem, podczas pełni Księżyca wyjdź na dwór z kieliszkiem wina. Wznieś ku niebu toast i wypowiedz zaklęcie:

"Pani szczęścia, ześlij mi łaskę,
Sprowadź fortunę, obdarz swym światłem.
Jasno dziś świeci Księżyc na niebie,
Ja swoją prośbę kieruję do ciebie:
Niech przy następnej Księżyca pełni
Moje życzenie i szczęście się spełni.
Pani fortuny, wyjdź dziś z ukrycia,
Zawieś swą lampę nad moim życiem.
Gdy Księżyc świeci ponad głowami,
Obsyp mnie szczęściem i bogactwami.
Niech mnie dziś światło szczęścia napełni, 
Gdy Księżyc świeci jasny i w pełni."

Na koniec wypij łyk wina, a resztę wylej, podrzucając wysoko w powietrze.

(źródło zaklęcia: Alan Abyss "Księga magii i zaklęć", wydawnictwo Kirke)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz