piątek, 22 maja 2015

Afirmacja sukcesu i obfitości

                                               
                                                  "MÓJ DOCHÓD STALE ROŚNIE."

"W bezkresie życia, w którym jestem,
wszystko jest doskonałe, całkowite i pełne.
Moje niepowtarzalne zdolności i umiejętności
przepełniają mnie i wyrażają się w sposób,
który głęboko mnie satysfakcjonuje.
Zawsze jest ktoś, kto szuka tego, co mam do zaoferowania.
Zawsze jest zapotrzebowanie na moją ofertę
i mogę wybierać, co chcę robić.
Zarabiam wystarczająco dużo, robiąc to,
co sprawia mi satysfakcję.
Moja praca to radość i przyjemność.
Wszystko, co jest potrzebne do odniesienia sukcesu,
jest we mnie.
Pozwalam teraz,
aby świadomość sukcesu ugruntowała się we mnie
i zaczęła przejawiać się w moim świecie.
Wszystko, ku czemu się skieruję, będzie sukcesem.
Z każdego doświadczenia wyciągam naukę.
Kroczę od sukcesu do sukcesu, od zaszczytu do zaszczytu.
Moja ścieżka to szereg stopni
prowadzących do coraz większych sukcesów.
Raduję się sukcesem innych, wiedząc,
że dobrobyt jest udziałem wszystkich.
Stale rozbudowuję swoje świadome przekonanie o obfitości,
co korzystnie wpływa na moje dochody.
Moje dobro przychodzi zewsząd i od wszystkich.
Wszystko jest dobre w moim świecie."


(powyższa afirmacja pochodzi z książki Louise L. Hay "Możesz uzdrowić swoje życie", Wydawnictwo Medium, źródło grafiki: http://www.louisehay.com )

1 komentarz: