niedziela, 16 sierpnia 2015

Słonecznej i magicznej niedzieli :-)


(http://www.daramuscat.com/)

"DZISIAJ W MOJEJ DUSZY JEST SŁOŃCE"

"W bezkresie życia, w którym jestem,
wszystko jest doskonałe, całkowite i pełne.
Zmiana jest naturalnym prawem mojego życia.
Witam zmianę.
Łatwo i radośnie przechodzę od tego, co stare, do tego, co nowe.
Wybaczanie przychodzi mi łatwiej, niż to sobie wyobrażałam.
Wybaczanie przynosi mi uczucie wolności i lekkości.
Z radością uczę się coraz bardziej kochać siebie.
Im bardziej uwalniam się od urazy, 
tym więcej miłości mogę okazać.
Zmiana moich myśli sprawia, że czuję się dobrze.
Uczę się pragnienia, 
by dzień dzisiejszy uczynić przyjemnym przeżyciem.
Raduję się, że jestem obecna w rytmie i nurcie 
nieustannie zmieniającego się życia.
Dzisiaj jest piękny dzień. Tak postanawiam.
W moim świecie wszystko jest dobre."


(powyższa afirmacja pochodzi z książki Louise L. Hay "Możesz uzdrowić swoje życie", wydawnictwo Medium)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz