sobota, 10 sierpnia 2019

Woreczek mojo na pomyślną realizację naszych planów


Woreczek mojo, worek mojo
Przybywający Księżyc jest doskonałym czasem na wszelkie praktyki magiczne, pomagające pomyślnie urzeczywistniać nasze plany i zamierzenia - w każdej sferze życiowej. Korzystając więc z jego wzrastającej mocy pragnę zaprezentować Wam magiczny przepis na wykonanie woreczka mojo, czyli torby z czarami, mającej (w zależności od magicznych składników w niej zamkniętych) urzeczywistnić intencję/ pragnienie, dla których go wykonujemy. Intencją naszego woreczka będzie przywołanie do nas powodzenia i szczęścia podczas realizacji nowych projektów w sferze zawodowej oraz zapewnienie nam energii sukcesu, a co za tym idzie - obfitych plonów.

Inspiracją do stworzenia poniższego woreczka był magiczny przepis, który zaczerpnęłam z "Kroniki Świateł" na rok 2019, autorstwa "Cedrowych Wzgórz", czyli Gabriela Piernikarza i Adriana Urbaniaka. O ile dobór składników jest moim przepisem własnym, tak cały schemat tworzenia woreczka mojo pragnę oprzeć na wiedzy i doświadczeniu Autorów. A więc do dzieła!


CZAS PRZEPROWADZENIA RYTUAŁU:
  • Faza Księżyca: Księżyc wzrastający - by tak jak rośnie jego tarcza, rósł nasz zawodowy dobrostan
  • Dzień tygodnia: niedziela - jako dzień poświęcony Słońcu, zapewniającemu pomyślny rozwój naszych planów oraz odniesienie sukcesu
  • Godzina: pomiędzy 11:30 a 12:00, kiedy wskazówki zegara wznoszą się jak najwyżej, a moc Słońca jest największa

Woreczek mojo, worek mojo

POTRZEBNE SKŁADNIKI:

Do przeprowadzenia poniższego rytuału będą nam potrzebne następujące akcesoria:
  • kawałek tkaniny, najlepiej flaneli w pomarańczowym kolorze (może to być również bawełna, płótno czy inna naturalna tkanina, ja zdecydowałam się na filc), sznureczek do zawiązania, a także igła, nici i nożyczki (możesz również użyć gotowego woreczka)
  • wybrane zioła, rośliny, kamienie i inne przedmioty, kojarzące się z sukcesem, szczęściem i wszelką pomyślnością
  • olejek do namaszczenia woreczka (można zastąpić magicznymi perfumami)
  • opcjonalnie: świeca w złotym lub pomarańczowym kolorze (idealna będzie świeca z wosku pszczelego) oraz naturalne kadzidło cynamonowe 

Woreczek mojo, worek mojo
Jeśli chodzi o magiczną zawartość woreczka, to zdecydowałam się na następujące składniki:
  • liść laurowy: wspomaga osiągnięcie sukcesu, spełnia marzenia, chroni osiągnięty sukces przed ludzką zazdrością i zawiścią oraz wszelką negatywną energią
  • gałka muszkatołowa: przyciąga szczęście i pomyślność, zapewnia dobry los
  • kwiaty lawendy: przyciągą i wzmacniają szczęście, zsyłają dobry los, oczyszczają blokady energetyczne na drodze do osiągnięcia celu
  • płatki słonecznika: przyciągają i wzmacniają szczęście, zsyłają dobry los, sprzyjają wzrostowi prestiżu i awansowi społecznemu, pomagają przekształcić marzenia w rzeczywistość, przyciągają korzystnych kontrahentów, zapewniają obfitość ciekawych propozycji
  • kłącze tataraku: wspomaga dążenie do sukcesu i ułatwia jego osiągnięcie, pobudza radość z tego, czego się dokonało, sprzyja zdobyciu uznania w oczach innych
  • laska cynamonu: wzmacnia działanie poszczególnych składników, przyciąga szczęście, zapewnia wszelką pomyślność
  • bursztyn: jest uosobieniem szczęścia, radości i sukcesu, dodaje pewności siebie i zwiększa wewnętrzną determinację do osiągania zamierzonych celów, obdarza pomyślnością w biznesie i sferze finansowej, sprzyja powodzeniu we wszystkich podejmowanych działaniach

W zależności od tego jakie składniki dobierzesz, możesz swobodnie dostosowywać magiczną moc woreczka do własnych potrzeb. Przykładowo: jeśli chciałabyś pomyślnie zdać egzaminy, zamień kłącze tataraku na glistnik jaskółcze ziele, liść dębu lub owoc kasztana, jeśli zależy Tobie na konkretnych profitach finansowych, zamień gałkę muszkatołową na kamień w zielonym kolorze, kojarzonym z obfitością Matki Ziemi, np. malachit, awenturyn czy agat mszysty, zaś gdy Twoje projekty dotyczą sfery twórczej - wymień ją na suszoną natkę pietruszki. Możesz również dodać do woreczka inne przedmioty kojarzące Ci się ze szczęściem i pomyślnością, np. symbol czterolistnej koniczyny, monetę, itp. Istotne jest, aby suma wszystkich składników w woreczku była nieparzysta.

Woreczek mojo, worek mojo
   
PRZEPROWADZENIE RYTUAŁU:

W niedzielę, najlepiej przed południem (aby kulminacja rytuału wypadła na godzinę 12:00), przygotuj wszystkie składniki. Zapal świecę i kadzidło. Następnie wytnij z tkaniny dwa niewielkie prostokątne kawałki i zszyj je w formie woreczka. Ja dodatkowo ozdobiłam jedną stronę złotymi koralikami, w myśl zasady, że im więcej energii własnej włożymy w jego przygotowanie, tym uzyskamy lepsze efekty. Kiedy woreczek jest już gotowy weź każdy z przygotowanych przedmiotów do ręki wiodącej (u większości z nas jest to ręka prawa) i zanim włożysz go do środka - nawiąż z nim kontakt, magicznie go zaklinając. I tak: biorąc liść laurowy powiedz:

"Wawrzynie, chroń mnie i pomóż mi osiągnąć sukces w moich działaniach."

Włóż liść do woreczka. Następnie sięgnij po szczyptę kwiatów lawendy i powiedz:

"Lawendo, oczyść wszelkie przeszkody energetyczne na mojej drodze do osiągnięcia sukcesu
oraz przywołaj do mnie szczęście i to, co dobre."

Chowając do woreczka owoc gałki muszkatołowej (lub szczyptę zmielonej) powiedz:

"Gałko muszkatołowa, przyciągnij do mnie szczęście i dobry los,
by wszystkie moje sprawy poszły w dobrym kierunku."

Przy płatkach słonecznika powiedz:

"Słoneczniku,wspomóż pomyślną realizację moich planów,
ześlij mi korzystne okazje i możliwości do rozwoju i zarobku oraz życzliwych ludzi, którym będę mogła dopomóc swoimi umiejętnościami dla szczęścia nas wszystkich."

Przy kłączu tataraku powiedz:

"Tataraku, ułatw mi osiągnięcie sukcesu i naucz mnie radości z jego korzystania."

Przy bursztynie powiedz:

"Bursztynie, dodaj mi wewnętrznej siły do osiągnięcia moich celów,
przynieś mi obfitość finansową i obdarz pomyślnością we wszystkim, co robię."

I na koniec, chowając do woreczka laskę cynamonu (można zastąpić szczyptą cynamonu zmielonego) powiedz:

"Cynamonie,  przyciągnij do mnie szczęście i wszelką pomyślność,
obdarz mnie powodzeniem na każdym etapie realizacji moich planów,
wzmocnij też magiczną siłę wszystkich składników, które tu schowałam."

Teraz wyraź głośno swoje pragnienie, starając się recytować je na głos, by wydychane powietrze trafiało bezpośrednio do woreczka. Możesz użyć poniższej formuły:

"Kwiaty, korzenie, liściu, owocu, koro i kamieniu, 
wspomóżcie mnie w realizacji moich planów, 
obdarzcie szczęściem, powodzeniem i wszelką pomyślnością, 
przynieście sukces, obfitość finansową i spełnienie moich marzeń. 
Taka jest moja wola - niech więc stanie się dla mnie to, o co proszę
lub coś jeszcze lepszego."

Następnie natychmiast zawiąż woreczek uprzednio przygotowanym sznureczkiem na trzy węzły. Możesz też skoncentrować się na swoim pragnieniu i po zwizualizowaniu swojego celu trzy razy nadmuchać woreczek, nie odrywając od niego ust.

Na koniec aktywuj woreczek, namaszczając go przygotowanym olejkiem, odpowiadającym Twojej intencji. Woreczek namaść w pięciu punktach: górny lewy, górny prawy, dolny prawy, dolny lewy i środek woreczka. Pozwól świecy i kadzidłu wypalić się do końca (ogarek warto zakopać pod silnym, zdrowym drzewem kojarzonym z dobrostanem w sferze zawodowej, np. dębem, zaś popiół powstały ze spalenia kadzidła rozdmuchaj "na cztery wiatry" - a więc w czterech kierunkach świata, cały czas myśląc o swojej intencji).

Woreczek mojo, worek mojo
Tak przygotowany woreczek należy przez pierwsze 7 dni nosić ze sobą i razem z nim spać. Istotne jest również, aby po stworzeniu "karmić" go codziennie przez pierwszy tydzień (a więc namaszczać go jak podczas aktywacji odpowiednim olejkiem, magicznymi perfumami itp.), o tej samej godzinie, kiedy przeprowadzaliśmy rytuał. Po tym czasie woreczek "karmimy" raz w miesiącu, najlepiej tego samego dnia i o tej samej porze, kiedy go stworzyliśmy.

Woreczek należy trzymać w bezpiecznym miejscu, aby nikt inny nie mógł go dotknąć - gdy tak się stanie, wówczas traci moc, a jego magia zostaje rozwiązana.

Jeśli chciałabyś wykonać woreczek mojo w innej intencji, w poniższych miejscach znajdziesz szczegółową listę ziół i roślin wraz z ich magicznym zastosowaniem oraz listę przydatnych kamieni i kryształów:

8 komentarzy:

  1. Jak zwykle interesujący wpis. Pozdrawiam Danka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mnie odwiedzasz :-)Serdecznie Tobie dziękuję i również pozdrawiam ciepło :-)

      Usuń
  2. Można zrobić taki woreczek dla kogoś innego? Chciałabym otoczyć syna dobrą energią 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można, ale tylko wówczas, kiedy syn wyrazi na to świadomą zgodę (wyjątek stanowią małe dzieci, będące pod naszą opieką - chociaż i tutaj warto powiedzieć dziecku, co i dlaczego chcemy dla niego wykonać). Wszystkiego dobrego :-)

      Usuń
  3. Szkoda. Ja pracuję do położenia. Nie będę mogła karmić woreczka ☹️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karmienie woreczka nie jest długotrwałą czynnością, to zaledwie kilka minut, na które można poświęcić część swojej przerwy w pracy :-) Pozdrawiam :-)

      Usuń