wtorek, 19 stycznia 2016

Magiczne sposoby na stłuczone lustro

pęknięte lustro
(Bing Wright "Broken Mirror/ Evening Sky")

Jeśli stłukło Ci się lustro- nie martw się, przy pomocy magii skutecznie odczarujesz pecha i odgonisz zły los :-)

1. Odpraw pecha z domu:

Najlepiej od razu, jeśli tylko masz taką możliwość, polej drobiny stłuczonego szkła gorącą wodą- uważa się, że para zasłoni to, co mogłoby nas przerazić. Następnie jak najszybciej zbierz okruchy lustra do czarnego, plastikowego worka na śmieci, a na wierzch wsyp garść cukru, garść soli i garść maku (jeśli nie mamy maku, z powodzeniem możemy zastąpić go garścią kaszy albo okruszków chleba). Wypowiedz przy tym następujące słowa:

"Słodzę cię, solę cię, karmię cię,
jesteś syty i syty wyruszasz z tego domu w drogę.
Amen."

Oczywiście myślimy o przysłowiowym pechu, ale nie wypowiadamy głośno jego imienia. Teraz wystarczy już tylko jak najszybciej wyrzucić worek z domu.

(Rena Marciniak-Kosmowska "Szkoła Czarownic", wydawnictwo Kormoran) 

2. Zakop zły los:

Jeśli jednak lustro stłukło się na kilka większych kawałków, możesz każdy z jego fragmentów owinąć oddzielnie czarnym papierem (albo pomalować czarną farbą tak, aby już nie mogły odbić żadnego obrazu) i zakopać, najlepiej na rozstaju dróg (zmyli to zaklętego w nich pecha, który zagubi się, próbując za nami wrócić).

3. Stwórz ochronny słoik:

Możesz też starannie pozbierać wszystkie kawałki zbitego lustra (razem z okruszkami) i schować je w czystym, szklanym słoju. Tak przygotowany słój mocno zakręć i ustaw na oknie od słonecznej strony. Dzięki temu wszelkie zło będzie trzymać się z dala od Twojego domu, ponieważ każdy, nawet najmniejszy okruch, działa jak lustro ochronne. Pamiętaj też, żeby zawsze odkurzać słoik (możesz go także myć, ale tak, aby nie dostała się do niego woda), a będzie Ci wiernie służył.

(Scott Cunningham "Magia Ziemi. Rytuały i zaklęcia w magii naturalnej", wydawnictwo Astrum)


Warto wiedzieć, że lusterkami kieszonkowymi wcale nie należy się przejmować i jeśli niechcący je stłuczemy, to po prostu je wyrzućmy i kupmy nowe.

26 komentarzy:

  1. W czasie wypowiadania ''zaklecia'' zrobilem sie troszke *sentymentalny*.... mysle ze podziala. Dzieki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki, by tak się stało :-) Wszystkiego dobrego - bo od tej pory musi iść w dobrą stronę :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dwa lata temu przeprowadziłam pierwszy rytuał, działa.

    OdpowiedzUsuń
  4. A co jeśli się już nie ma lustra 😐

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takiej sytuacji warto oczyścić energetycznie swoje mieszkanie - to powinno wystarczyć :-)

      Usuń
  5. Można ten rytuał zrobić tydzień później? Nie mieszkam w tym domu co rozbiłam lustro ale co weekend przyjeżdżam tam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, że masz na myśli rytuał pierwszy? Ten należy wykonać jak najszybciej po zbiciu lustra. Tutaj warto byłoby dodatkowo oczyścić energetycznie dom, w którym doszło do tego zdarzenia, warto też, abyś z energii potencjalnego pecha oczyściła także samą siebie . Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  6. Witam gdzieś wyczytałam że można pomalawoc farba i zamiast zalogować wrzucić do rzeki też zadziała?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zadziała (o pomalowaniu kawałków czarną farbą także wspomniałam powyżej), jednak osobiście uważam, że kawałki lepiej zakopać, niż wrzucić do rzeki - ziemia ma niesamowitą moc przetransformowywania negatywnej energii, poza tym w ten sposób symbolicznie grzebiemy ewentualnego pecha. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  7. A co jeśli zbite lustro (lusterko w ramce) nie roztrzaskało się na kawałki, tylko popękało. Czy można całość owinąć w czarną szmatkę i zakopać na rozstaju dróg?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej - takie działanie na pewno zneutralizuje pechową energię:-) Wszystkiego dobrego :-)

      Usuń
  8. Witam, czy naklejki ścienne lustrzane z akrylu, również zaliczają się do luster? Dziś taka naklejka mi spadła, spadło w sumie wiele ale jedna w pewnym miejscu pękła, ogólnie jestem sceptyczna jeśli chodzi o przesady, ale jakiś niepokój nastał więc żeby rozgonić moje wątpliwości proszę o odpowiedź �� będę wdzięczna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o akrylowe naklejki, to osobiście nie podejmowałabym co do nich żadnych działań. Jest to jednak moja subiektywna opinia, dlatego w sytuacji, kiedy czujesz niepokój, odrobina magii na pewno nie zawadzi :-) Pozdrawiam ciepło :-)

      Usuń
  9. Zbiło mi sie lusterko w sensie na nie nadeplam i pękło ale rytuał będę mogła wykonać dopiero rano, czy zadziało?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre praktyki powinny być wykonywane jak najszybciej, ale jeśli jest to niemożliwe, zawiń uszkodzone lusterko w ciemny, nieprzezroczysty materiał i tak przygotowane przechowaj do czasu, kiedy będziesz mogła przeprowadzić dany rytuał. Pozdrawiam :-)

      Usuń
  10. A trzeba mówić amen?? Bo ja w Jezusa nie wierze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Amen" oznacza dosłownie "Niech się stanie", można więc tę część zastąpić powyższą formułą. Pozdrawiam :-)

      Usuń
  11. Stluklam lustro w nie swoim domu.
    Spojrzałam na nie niechcący przez obiektyw telefonu. Nie mam tego lustra , mam dostęp do tego domu ,ale mocno ograniczony. Co robić? Od 3dni świat wariuje.
    Żeby było ciekawiej, dopiero co wyszłam z 7 lat nieszczęścia ... Dajcie odetchnąć ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, ale umknął mi Twój komentarz. Jeśli sprawa jest nadal aktualna, to proszę o ponowny kontakt. Pozdrawiam

      Usuń
  12. Witam. Co jeżeli wszystkie drobne kawałki lustra zostały wciągnięte przez odkurzacz i brakuje na lustrze 2 kawałków lustra. Jest sposób na to, żeby coś z tym zrobić. Mam też cały worek z odkurzacza, szukałem tam ale nie znalazłem. Prosze o udzielnie inforamcji co w takiej sytuacji nalezy zrobić

    OdpowiedzUsuń
  13. W Pracy zbilem przypadkowo lustro innym przedmiotem niewidzialem go i kolega mnie o tym poinformował. Nie patrzyłem w nie. Czy mnie też czeka przesąd?

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam lustro jest przyklejone do sciany w łazience po śmierci taty pękło jak by ktoś uderzył pięścią jak można postapic by pozbyć sie pecha

    OdpowiedzUsuń
  15. Mój mąż (dodam że pod wpływem alko)potłukł duże lustro w domu..na jeden duży I chyba z milion małych kawałeczków..czy nieszczęście dosięgnie całą rodzinę mieszkająca w domu czy tylko osobę która potłukła lustro??

    OdpowiedzUsuń
  16. Po przeprowadzce do nowego mieszkania, rok temu , zbiło się nam duze lustro . Przez remont i pośpiech po prostu wyrzuciliśmy je do śmieci. Od tamtej pory mamy beż przerwy pecha i nie jesteśmy tu nieszczęśliwi, nawet dziecko urodzilo się strasznie niegrzeczne i krzykliwe.. co możemy zrobić żeby To odczarowac ? Oczyszczalam mieszkanie modlitwą i kadzidelkami juz dwa razy. Proszę o radę. Emilia

    OdpowiedzUsuń
  17. Nadeplam.na lustro i pękło odprawiłam.pierwszy rytulal nie miałam.czarnego worka ale włożyłam do reklamówki, może zadziała

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam
    Dziś spadło mi lusterko małe w łazience i strzaskało się na kawałki . Odrazu panika ale przeczytałam Pani Blog i odrazu szukałam czarnego worka wypalam solą cukrem i kasza. Wypowiedziałam te słowa , z jednej strony poczułam ulgę a z drugiej niepokój ,ze mogłam zrobić coś złe w stresie. Odrazu oczyściłem dom palona biała szałwia czy mogę coś jeszcze zrobić? Czy ma znaczenie , ze potłuklo sie w łazience??? Proszę o odpowiedz

    OdpowiedzUsuń